Meiltä kysyttyä

– Kuka voi hakea Vetelin lukioon? Vetelissä ja lähialueella asuvat lukiokoulutuksesta kiinnostuneet nuoret.
– Onko Vetelin lukioon kuljetus Halsualta ja Kaustiselta? Linjavuoroja hyödyntämällä Vetelin lukioon pääsee myös lähikunnista.
– Saako kulkemiseen koulumatkatukea? Mikäli koulumatka ylittää 10 km/ suunta opiskelijalla on mahdollisuus hakea Kelan koulumatkatukea. Jolloin 44 matkan omavastuu on noin 43 €.
– Tarjoaako Vetelin lukio läppärin ja oppikirjat? Vetelin lukiossa opiskelija saa pakollisten kurssien kirjat ja läppärin käyttöönsä. Lisäksi tarjoamme maksuttomasti kuntosalin ja uimahallin palvelut opiskelijan käyttöön.

– Mikä on keskiarvoraja lukioon? Vetelin lukioon ei ole keskiarvorajaa. Toivotamme tervetulleeksi 20 lukio-opiskelijaa syksyllä 2020. Tavoitteenamme on 60 oppilaan lähilukio.