Aikuisten lukio-opintojen esittelytilaisuus 20.5.2021 klo 18.00

Tilaisuus järjestetään Koulukeskuksessa, Tietola-nimisessä rakennuksessa. Tilaisuuteen voi osallistua myös etänä tästä linkistä:

Onko sinua harmittanut, kun et aikanaan mennyt lukioon tai onko sinua harmittanut, kun tuli jätettyä lukio kesken? Elokuun alusta alkaen aikuisilla on mahdollisuus opiskella lukio-opintoja Vetelin lukiossa aina ylioppilaaksi saakka. Opiskelut ja toteutus räätälöidään kunkin opiskelijan mukaan. Vaihtoehtoina voi olla osallistuminen lähiopetukseen nuorten kanssa, opintoja voi suorittaa itsenäisesti tai joitakin oppitunteja voi katsoa tallenteelta itselleen sopivana ajankohtana. Opettajat järjestävät vastaanottoaikoja, jolloin voi kysellä itseä askarruttavista asioista. Voisiko sinulle sopia näistä joku toteutustapa vai olisiko sinulla joku muu idea?

Opiskelujen etenemistahdin voit itse valita ja opinnot eivät ole sidottu aikaan eikä paikkaan ja opintoihin voi osallistua mistäpäin Suomea tai maapalloa tahansa.

Tervetuloa kuulemaan ja ideoimaan juuri sinulle sopiva tapa opiskella lukio-opintoja tai tule ihan muuten vaan kuuntelemaan millaisia suunnitelmia ensi syksylle on.

Jos tulet Koulukeskukseen niin ilmoita minulle tulostasi, että osaan keittää sopivan määrän kahvia ja osaan varata sopivan määrän pullaa.

Jos sinulla herää kysymyksiä niin ota rohkeasti yhteyttä.

Terveisin,

Petri Saari